Torsdag

God kväll allihop !
Sitter här hos pappa, har nyss kommit hem igen. Vi var in till stan en stund för pappa skulle fixa med sina glasögon, och jag passade på att fixa tid för synundersökning. Så nu är det fixat iallafall. Sedan gick vi till Meriot och fikade lite. Det stället kan jag verkligen rekomendera. Så gott där, så billigt, och så himla trevlig han är. Och dessutom ger han bra service ! Den människan är ju bäst helt enkelt. Han ger allt man ska ge sina kunder tycker jag.
Jag är så himla glad att jag har min pappa. Och jag tycker det känns skönt att han och jag pratar mer och mer med varandra.  Det är det verkligen. Super skönt.
Iallafall så ska jag åka hem till Fagersta imorrn efter praktiken, och det ska bli skönt att träffa alla kompisar, men samtidigt så kommer jag sakna min pappa. Fast jag vet ju att jag får träffa honom i 3 veckor sen igen, men ändå.
Börjar komma någonstans med att övningsköra iallafall. Det är bra det. Så att man får körkortet någon gång. Det är bara det att det kostar så himla mycke med allting som tillkommer med tiden och sådär. Alla kurser man ska köra på körskolan, riskettan, halkan, och allt allt sånt där. Det är så himla drygt. Det kommer gå på flera tusen, men det är väll sådant som man får ta tyvärr om man ska ha ett körkort. 

Iallafall, jag önskar att min pappa var helt lycklig. Det gör jag. Och jag skulle göra allt för att han skulle bli det också. Det kan jag lova er. Jag älskar min pappa så himla mycke här på jorden. Om jag skulle mista honom, då skulle jag aldrig klara mig. Det kan jag lova. Mina föräldrar och mina syskon/syskonbarn, det är dom som jag verkligen lever upp för. Det finns inget bättre än dom här i livet. Dom är mitt liv. Det kan jag verkligen lova er. Händer det dom nånting, om någon gör nånting mot dom, då kommer jag finnas där.  

Men nu ska jag sluta skriva här. Ska fika klart min muffins och mitt te, sedan ska jag packa ner allting som finns kvar, byta om och gå och lägga mig.
God natt.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0