Tisdag

God morgon allihop!
Helt sjukt att jag är vaken nu, men jag kan verkligen inte somna om. Det är jätte irriterande. Men när jag ändå är vaken nu så kan jag ju försöka göra lite vettiga saker. Haha. Fast först ska jag vakna till. Och vänta på att mamma och dom vaknat så att jag inte väcker dom. Det skulle ju inte vara så bra, eftersom att dom ska jobba idag. Dom har ju inte lov som jag har det. Hehe. Jag tror förresten att min sjuka har försvunnit. Hittills känner jag ingenting i magen iallafall, förutom att jag kanske är hungrig eller något sådant. Haha. Så jag hoppas att det bara va igår, och att det inte är idag. För jag ska träna idag, och upp på stan och fika med R. Ska träna med AIR är det tänkt, så man får se vilken tid det blir till att träna.
Och idag ska jag försöka vara duktig också att plugga. Jag gjorde aldrig det igår eftersom att jag hade så himla ont i magen, så jag låg mest i sängen. Det va ganska skönt att vara lite sjuk för en gångs skull. Fast det hade vart skönare om jag bara hade haft feber, och inte massa ont i magen. Men det kanske man förstår?
Men men, iallafall, vaken är jag nu, konstigt nog. Haha. Och nu börjar min familj att vakna också. Haha. Fast dom måste ju, det måste inte jag , så jag funderar verkligen på varför jag är vaken nu. Så svårt kan det väll inte vara för kroppen att sova vidare? Jag gick ju och la mig ganska sent liksom. Så det är jätte skumt att jag inte fortfarande ligger och sover. Aja, nu ska jag sluta fundera på det. Jag antar att ni andra ligger och sover riktigt gott?

Jag har kommit på en sak förresten. Att jag suger på killar och förhållande. Och usel på att visa mina känslor på rätt sätt, och prata om känslor. Det har jag verkligen lärt mig nu. Men jag vet inte hur jag ska bli bättre heller. Assa, på det här med känslor. Det är helt knäppt. Kan man lära sig att visa sina känslor? Och att visa dom på "rätt" sätt? Jag hoppas det, för annars kommer varenda kille i hela världen gå och vara förbannad på mig om dom haft med mig att göra. Och det vill jag verkligen inte. Eller iallafall dom killarna som jag tycker om. Det är dom som kommer vara förbannad på mig. Men jag vet inte hur jag ska göra allting på rätt sätt. Och det hjälper ju inte att skita totalt i mig och vara förbannad på mig. Det löser ju ingenting, eller hur? Eller tycker ni att jag har helt fel? Tycker ni att jag är helt ute och cyklar?

Aja, nu lämnar vi det där. På onsdag (imorrn) efter att jag har vart hos optikern i Västerås så ska min lillebror T med mig hem till Fagersta. Eller ah, då jag åker tillbaka till Fagersta. Så ska han sova hos oss, en natt iallafall. Han ville det, eftersom att hans mamma och hennes karl jobbar hela veckan, ohh han vill inte vara hemma själv och sådär hela tiden. Så då blir det att han får komma hit. Det ska bli trevligt, hoppas jag *ler*. Och nästa vecka är det APU igen, fast bara 3 dagar. För på fredagen åker jag på kryssning ! Det ska bli riktigt riktigt skoj ! Hoppas jag iallafall. Om det inte blir samma sak där som det blev med den här helgen. Men det hoppas jag verkligen att det inte blir. Jag hoppas på att den blir riktigt lyckad. AIR, S, MR, AIR´s mamma, min mamma och mammas kompis är det som åker. Så det borde bli bra. Det hoppas jag verkligen.

Nej, nu har jag babblat  på här om allt och inget. Så nu ska jag gå och göra nånting annat vettigt. Kanske plugga, det kan ju behövas. Och rensa datorn lite. Och sortera på datorn. Jag har hur mycke musik och bilder som helst som kan tas bort och grejer. Och så ska jag försöka fixa så att jag har den mesta musiken på skivor. Undrar om det funkar? Undrar om jag får plats med alla låtar? Äsch, det visar sig. Det är ju bara att ta dom låtar man tycker om först, för det gör ju ingenting om skräplåtarna blir kvar, för dom kan man ju ta bort om man inte vill ha kvar dom. Fast samtidigt så kanske man ångrar sig eller något. Äh, nu pratar jag massa igen. Haha

Vad ska ni alla där ute göra idag då?

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0