Söndag

God morgon allihop. Har alla sovit gott? Det har iallafall jag gjort, jag har sovit som en riktig stock. Fast det kanske inte va så konstigt med tanke på hur slut och trött man va när man kom hem. Jag kan lova en sak, och det är att jag har saker överallt här hemma just nu. Det ligger en del saker i badrummet, en del ute vid trappen, en del på golvet och sängen inne på mitt rum. Haha. Jag måste fixa till allting det innan jag åker till Västerås idag, och så måste jag packa också. Egentligen skulle jag bara ner och sätta på mig lite mer kläder, och sedan gå upp igen och äta upp min soppa som jag fixat. Vi har inte direkt någon bra frukost hemma som jag äter, så då gjorde jag lite soppa istället som jag ska äta till frukost. Och efter det ska jag städa upp och packa. Sedan får vi se vad jag hinner, men skulle vara bra om jag hinner plugga också. Jag känner för att vara riktigt tjock idag egentligen, och bara sitta framför tvn och kolla på film hela dagen, och bara äta massa godis och grejer. Skulle vilja ha pizza faktiskt. Det är lite konstigt. Jag som aldrig brukar äta pizza, och så är jag helt plötsligt sugen på pizza. Haha. Det är lite konstigt. Haha.

Men nej, nu ska jag upp och äta min soppa.

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Cattis

Du kanske ska äta pizza å sånt där tjockt när du väl är sugen på de :) Annars blir det väll aldrig nått.

2009-02-13 @ 15:21:49
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0