Söndag

Hejsan på er alla !
Hur mår alla idag? Någon som är bakis? Det är inte jag iallafall, men lite seg ändå. Men så kan det ju vara ibland. Sitter här och lyssnar på Dains nya skiva, jag måste säga att jag tycker den är ganska bra faktiskt. Han utvecklas till det bättre, och det är ju bra. Idag har jag inte gjort så mycket hittills faktiskt. Jag har fixat lite till mitt arbete inom trafikkunskap så det är jag väll nästan klar med. Förutom det att jag måste renskriva det och sådär. Och fixa så att det ser bra ut, kan ju inte ha det som det är nu. Det blir ju inte bra. Haha. Annars har jag inte gjort så mycke faktiskt, mest tagit det lugnt. Vart och lämnat min lillebror och hämtat pappas fru, men ja, annars inte så mycket. Jag tänkte att jag skulle plugga lite mer med lite annat som behövs fixas när jag ändå inte har så mycke för mig här hos pappa. Det blir mest att plugga när jag är här faktiskt, men det gör ju inget. Då vet man ju att det blir gjort iallafall. Det är ju inte som hos mamma. Där blir skolarbetena lidande, och det är ju inte bra. Men det är ju för att jag hellre sticker och tränar och sådant, så då blir det ju så. Men men, jag ska bättra mig med allting. Med skolarbetena och träningen. På lovet kommer det bli mycke träna för min del kan jag ju säga. Så himla dåligt som jag har tränat nu när jag har vart här hos min pappa. Det är ju inte bra.

Helgen blir inte riktigt som vi tänkt oss, men det blir nog bra ändå. Istället för att vi ska äta mat och så på fredagen så blir det flyttat till lördagen, men då ska vi samtidigt vara barnvakt. Bara för att K skulle jobba på fredagen så fick vi lov att flytta det. Men det blir nog bra ändå får vi hoppas. Men det tror jag nog. Det är ju med underbara människor så, då kan det väll inte bli annat än bra, eller?

Jag har kommit på att det verkligen är dags att fokusera på körkortet nu. Det blir inte så dyrt i början när jag bara kör hemma och sådär. Det dyra kommer bli när jag ska köra med körskolan, riskettan, halkan, teori och uppkörningen. Det är det som kommer kosta mest. Usch, det blir bara dyrare och dyrare att ta körkort. Det är så himla drygt. Och så ska man kunna betala allting själv. Fast handledarkursen betalar jag bara för mig själv, så betalar pappa och dom för sig.Tror jag iallafall. För jag har inte råd att betala 350 kronor för alla. Det funkar liksom inte.

Men nej, nu ska jag sluta sitta här och skriva, och ta tag i arbetena som jag har att göra istället.

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0