SJUK!

Det är ta mig tusan inte sant ! Jag har gått och blivit sjuk ! Hur irriterande är inte det då? När det är lov och jag har massa jag ska göra, så har jag gått och dragit på mig något jävla virus. Irriterande. Det här tycker jag inte om. Men jag får väll ligga i sängen resten av dagen, dricka massa, och bara ta det lugnt. Jag ska fan vara bra imorrn igen. Jag hatar sånt här. Och det värsta är att jag inte fattar att det inte är bra att hålla på när man är sjuk. Jag tränar och massa skit fast att jag är sjuk. Men man kanske ska börja tänka med hjärnan då man har såna här kramper i magen? Eller?

Aja, nu ska jag ringa till min syster snabbt, och fixa med träningen imorrn. Och sedan ska jag lägga mig och kolla på film och ta det lugnt. Försöka äta lite igen kanske.

Fan fryser sönder ! Och krampar sönder snart ! Nej, nu ska jag inte tycka synd om mig själv. Hoppas att alla andra mår bra idag iallafall.

Vad har ni gjort på eran första dag på lovet då?

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0