Plugg

Jag har precis konstaterat att jag inte har så mycket att plugga som jag trodde att jag hade, men det är ju skönt. Då kan man fokusera på att bara läsa trafikkunskap ju. Fast det orkar jag inte just nu. Jag ska fixa klart mitt arbete till trafikkunskapen, sedan kan jag läsa på i böckerna.. Och kanske kolla på en film eller något. Jag har inte så mycket att göra just nu. Eller så kan jag ju rensa min garderob ! Det kan behövas. Jag har säkert hur mycke kläder som helst som bara ligger där. Och så kan jag ju kolla vilka skor som behöver klackas om, vad som ska sättas ut på tradera och massa sådant. Det är massa kläder och skor som jag aldrig använt som man kan sälja. Jag har iallafall ett par skor som jag vet som jag aldrig har använt. Dom är för stora för mig, så då kan jag ju lika gärna sälja dom istället för att dom bara ska stå där. Äsch, nu småpratar jag om allt och inget igen. Haha. Skönt nu faktiskt att man inte har så mycke att göra. Jag har alltid haft massa att göra annars, men nu har jag verkligen kommit ifatt med allting. Det är skönt.

Nej, nu ska jag väll kika på specialarbetet så att man får det klart.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0