Onsdag

Hejsan allihop!
Jag måste säga att det här är väldigt drygt. Jag vet inte hur jag ska klara allting. Eller det går, så länge jag verkligen fokuserar på allting annat, men om jag bara tar det lugnt så går det inte. Jag börjar hela tiden tänka på R, och hur mycke jag älskar honom och vill ha honom tillbaka i mitt liv. Jag klarar mig inte utan honom. Jag känner mig helt tom, och helt desperat efter honom. Jag vet att jag inte va världens bästa, men jag är beredd att ändra på mig. Bara att jag skrev till honom hur mycke jag älskade honom och så, det är ett stort steg för mig. Jag öppnade mig liksom. Jag brukar inte öppna mig. Jag har jätte svårt för att öppna mig, och att verkligen prata om hur jag känner och sådant.
Men okey, så länge jag fokuserar på allting annat så går det. Det gör det. Men jag saknar honom iallafall enormt, och älskar honom enormt. Jag vill verkligen dela mitt liv med honom. Jag är beredd att ändra på mig, men frågan är också om han skulle kunna det, och om han känner som jag.
Jag känner mig verkligen desperat, det gör jag. Jag vill att han ska veta hur jag känner, och att han försöker tänka om när det gäller hans beslut.
Usch, nu ska jag inte skriva om det här. Jag blir bara depp då.

Iallafall, vi har haft redovisningar i skolan, och det har ju gått bra iallafall. Idag har vi dom sista tre, och jag hoppas det går lika bra som det gjorde igår. Dock kommer det inte vara lika mycke människor, för idag är det ju Brinellelever som får komma. Igår va det ju Risbro.

Jag va upp och tränade med AnnIrene igår också, och vem kommer då in på gymmet när vi vart där sisådär 20-30 minuter? Jodå, John kom. Och jag höll på att dryga mig mot honom så att han inte kunde koncentrera sig på träningen. Jag skulle hjälpa honom då han inte riktigt orkade dra själv, och då klappade jag honom på kinderna istället. Det va lite kul. Sen började han tjola om att jag va svag och inte hade några bröstmuskler (inte för att han kände, men för att jag sa att jag inte vet hur man spänner, och att det stramar när jag drar armarna på ett visst sätt)..

Idag ska jag också hinna träna, så Malin får lov att följa med mig upp på gymmet. Haha. Vi ska till Avesta idag också, för jag behöver handla hem lite saker, och sedan ska vi packa också. Ska ju åka upp till kläppen imorrn, så kommer få bra med träning då. Iallafall i benen. Och träna balansen samtidigt, det är bra. Det ska bli kul att åka upp dit faktiskt. Har längtat efter att få åka iväg och åka snowboard igen. Dock så är man ju ringrostig nu eftersom att det är ett helt år sedan som jag åkte sist. på fredag är vi lediga så då ska jag plugga massor. Dessutom städa och packa, och om jag har den turen så får jag träffa R. Jag har bett om det, att vi ska träffas, gå en promenad och prata, men han visste inte. Han skulle tänka på saken. Sen är jag ju borta från Fagersta i sisådär 7 veckor. Åker till Västerås på söndag, har praktik där i 5 veckor, och så har man lov, och sedan vecka 13 åker vi till Sälen en vecka. Sedan är man i skolan en  vecka och efter det är det lov igen. Då kanske ska jag åka över till Stockholm, och kolla på en skola där. Dom ringde igår från skolan, och sa att det skulle vara trevligt om vi kunde komma över någon dag och hälsa på och sådär. Så det ska bli kul om vi kan åka dit.  Så får se om vi får komma dit då eller inte. Jag har iallafall skickat över ett mejl, så får vi se när dom ringer igen. Jag hade bara ren tur att jag precis hade slutat igår när dom ringde. Haha.

Men nu ska jag kolla runt lite här, sedan fixa lite vettigt här innan jag ska gå till skolan och ha redovisningarna.

Ciao <3


Kommentarer
Postat av: Jaana

Linn! Sugen på att komma hit & festa nästa helg? pyss

2009-02-05 @ 13:52:09
URL: http://jaanahakula.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0