Onsdag

God morgon allihop !
Nu sitter jag här, nästan färdig med mig själv. Det enda jag behöver göra är att äta frukost och borsta tänderna, sen är jag klar för att ge mig av. Haha, det där lät som att jag skulle försvinna för en längre tid , men det ska jag ju inte. Jag ska ju bara iväg i några timmar.

Jag ska till Västerås. Först så ska jag göra en synundersökning, sedan ska jag träffa min lillebror T. Han ville att vi skulle äta lunch tillsammans, så det ska vi göra vid 12, sedan kanske vi går och kollar lite på stan och sådär. Jag känner iallafall för det. Vill gå runt och kolla lite i affärer, kanske testa nå kläder, och bara flumma runt. Sånt som jag kan bäst ;) Haha. Sånt jag är bra på iallafall, kanske inte bäst, men bra. Haha. Sedan någon gång ska vi åka till Fagersta, så att han får komma hit. Han ska sova över hos oss ikväll. Så det ska bli kul. Tror det blir kul för honom också. Det va ju ett tag sen som han va hos oss, och sov hos oss. Det va längre sen som han sov hos oss än som han va hos oss bara.
Fast han ska hem imorrn igen, för han har ridning. Så senast klockan 5 ska han sitta på tåget, men det fixar vi ju. Det går ju ett tåg varje timme, så det är ingen fara. Jag fixar så att han kommer hem. Man behöver inte oroa sig när jag är med. Hehe. Tror jag iallafall inte. Nej, jag brukar ju vara ganska duktig med att man ska komma fram och sådär, iallafall när det gäller andra.
När det gäller skolan för min del så händer det ganska ofta att jag kommer försent. Iallafall på morgonen, för jag drar mig för att komma iväg. Jag liksom segar riktigt ordentligt på morgonen, fast ändå inte. Men jag tar allting lugnt, för jag tycker inte om att stressa. Fast sen stressar jag till skolan istället, för att jag kom iväg så sent. Och oftast så ska jag ju möta AIR också, så hon kommer också försent. Och det är ju inte snällt mot henne. Men det är ju tur att hon har sånt tålamod med mig. Det är bra det, annars hade det  inte vart lätt. Haha.

Iallafall, så kanske jag ska fundera på att gå upp och äta frukost nu, innan jag måste dra. Visserligen är det ganska lång tid kvar tills jag ska gå, men ändå. Man vet ju aldrig hur fort tiden kan jag gå. :P

Skriver mer senare när jag kommit hem från Västerås.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0