Måndag

God morgon allihop!
Jag vill bara tacka för helgen, tacka dom som gjort den till det det blev. Den här helgen va bra. Jag älskar er alla! Det får ni aldrig glömma. Det va verkligen en helt bra helg. AIR , tackar för fredagen och halva lördagen. Du gjorde det verkligen bra, och du fick mig att glömma allting och leva då. Det va underbart, och trevligt. Tack gumman. Tack alla ni som fanns där hos min syrra, det gjorde ni bra. Tack för hela den underbara kvällen. Stort tack till dig S , jag älskar dig och kommer alltid finnas där för dig som du finns där för mig. Det får du aldrig glömma.
Jag hade verkligen en helt skön och underbar helg, om man bortser från dom där skitsakerna som hände i fredags. Men det är inget som jag vill tänka på nu. Jag försöker ju fixa upp mitt liv hela tiden, så gott det går.

Träffade MP på Green Man i lördags också. Längesen man såg henne. Hon har ju kommit tillbaka till stan nu. Fast va ju såklart mest men S. Hehe. Syrran försvann hela tiden, så henne hade jag ingen koll alls på när vi kom ut. Men det va trevligt iallafall. Träffade RK också. Han va riktigt snäll och bjöd på massa hela tiden. Fast jag tog bara en cider och sen en likör 43 med mjölk. Nej, men det va en bra kväll. Och dag. Och helg. Söndagen va också bra. Fast vi tog det mest bara lugnt, och sedan när S hade åkt hem, så gick jag hem till syrran så hade vi det mysigt med godis och film.

Dock en nackdel som blivit under helgen är att jag har blivit förkyld. Det kan jag säga är ganska drygt. Men nu måste jag gå och fixa mig så att man kommer iväg i tid till skolan.

Efter skolan blir det Avesta och sedan träna ! 

Hur ser eran dag ut?

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0