Måndag

God morgon allihop !
Nu börjar lovet, för nu har det ju blivit måndag. Jag ska väll upp och äta lite frukost snart, och sedan byta om. Jag ska upp och träna lite med AIR vid 11, och det ska bli riktigt skönt kan jag säga. Ska träna ur mig all irritation och sorg och allting. All negativ energi ska jag få ur mig. Alla negativa känslor. Jag förstår inte hur jag alltid lyckas sumpa och förstöra allting. Det är väll helt enkelt inte meningen att jag ska må bra och vara lycklig. Det är inte det. Det är meningen att jag bara ska ha familj och vänner, ingenting annat. Det känns iallafall så. Sån som jag är, så kan man inte annat än sumpa allt. Eftersom ingen klarar av hur jag är, fast att jag försöker ändra mig. Men ja, det är ju inte lätt när man inte får någon hjälp. Man klarar inte allting på egen hand, tyvärr. Om det ändå kunde va så bra att man kunde det. Då hade ju allting vart perfekt. Men nu är det ju tyvärr inte så.
Men som sagt, jag har lyckats sumpa och förstöra allting, på bara 4 timmar. Under en helg. Det måste nog vara rekord att förstöra nånting. Illa illa. Man ska vara glad att man inte är den jag är, för det är verkligen inte lätt kan jag ju lova.

Aja, nu ska jag väll sluta vara så negativ. Som R säger, så ska jag sluta vara så hård mot mig själv. Men det är inte så himla lätt, med tanke på vilken dålig människa jag är. Jag är ett stort svin, en stor idiot och en helt jävla dum i huvet människa. Jag förstår inte att man vill ha med mig att göra. Jag gör ju bara misstag hela tiden, sårar människor hit och dit, och behandlar alla som skit. Nej, jag förstår verkligen inte varför man vill ha kontakt med en människa som jag, som är så himla elak.

Nej, jag säger då det. Det går inte att vara mindre hård mot mig själv, för sanningen är ju den att jag är en riktigt hemsk människa. En människa som sumpar allt, som sårar alla som jag tycker om.

Nej, nu ska jag verkligen sluta klaga. Jag får ju bara skylla mig själv. Det som har hänt har hänt, det går inte att göra ogjort. Tyvärr. Det är sånt jag får leva med, att jag sumpade allt.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0