Måndag

God kväll gott folk !
Gissa vad? Klockan är strax efter halv nio, och jag tror jag ska somna snart. Haha. Jag är verkligen helt slut.
Nu är man inne på andra veckan på praktiken, och även den här veckan kommer gå jätte fort tror jag. Jag trivs verkligen på min praktik, trivs ni andra på er? Jag hoppas att ni gör det iallafall, för det är ju inge kul om man inte gör det.
Idag höll jag på att frysa ihjäl iallafall. Vi va ute hela förmiddagen,och jag blev till is. Haha. Ni som känner mig vet ju hur lätt jag har för att frysa. Haha. Det va inte kul. Ändå har jag massa kläder på mig, fast jag överlevde ju iallafall. Dock så finns det ju en risk för att jag kommer ligga sjuk på lovet, men det är väll sånt man får ta i så fall. Jag hoppas att jag klarar mig.

Jag ska åka skolbussen imorrn på morgonen, så det ska bli intressant att se hur det går. Jag har ju bara åkt på eftermiddagarna hittils, och det har ju gått bra. Det är ju en snäll chaufför så det ska nog gå bra att åka på morgonen också. Jag har ju pratat med honom, så han kommer ju stanna där när jag står där, så det är ju bra. Hehe.

Imorrn åker jag även över till Fagersta, eftersom att jag ska vara i skolan på onsdag. Så det blir till att träna. Gudars så skönt kan jag ju säga. Har ju inte tränat nånting när jag har vart här hos pappa. Det går ju inte. Jag kan ju inte ta mig in till stan till något gym, det är ju jätte svårt.

Iallafall, jag har varit hemma helt själv idag fram till sju ungefär. Det va trist kan jag ju säga. Jag gjorde typ allting som jag kom på att jag kunde göra. Jag diskade, dammsög, pluggade.. Och sådant. Fick dock inget beröm eller nånting. Eller att hon ens hade lagt märke till något, till att jag ens städat och sådant. Ganska surt kan jag ju lova. Men men.
Pappa är fortfarande och jobbar, stackaren. Hoppas att han kommer hem snart så att han får sova innan han ska upp och jobba igen. Det kan inte va lätt att vara egen företagare när man har såna här tider. Man vet aldrig om man får lov att jobba över eller inte, och det kan ju inte vara direkt kul.

Men nej, nu ska jag gå och borsta tänderna, och sedan gå och lägga mig.
God natt

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0