Lördag

God morgon allihop!
Det här känns konstigt. Det är inte varje dag som man vaknar och det är helt tyst i huset. Jag vaknade inte ens när dom åkte,det är också mysko. Man brukar alltid höra ffamiljen när dom är vakna, för det brukar vara liv från barnen. Men inte idag. Hmm, det känns lite konstigt. Men men, så kan det ju va. Jag ska ju snart iväg, så jag kommer ju inte märka av så mycke om dom är hemma eller inte. Dom kommer ju hem någon gång senare. Jag vet att dom ska vara hemma innan åtta iallafall, men då är ju inte jag hemma. Hehe. Då är ju jag hemma hos AIR. För dom som undrar varför inte min familj är hemma så är det för att dom har åkt till Linköping för att kolla på Disney on Ice. Jag hoppas att det blir kul för dom. Jag tycker iallafall att det är kul att kolla på sånt, men jag fick inte följa med. Fast nu gör det ju inte mig nånting, eftersom att jag har massa andra planer för dagen. Hehe. Så ja, det gör ju inget den här gången. Jag får åka iväg på såna där roliga barnsaker sen när jag får egna barn. Hehe.

Jag måste egentligen packa ihop lite saker just nu, äta frukost och fixa mig. Så jag fattar inte varför jag egentligen sitter här just nu. Haha. Det är ju dumt, för jag måste vara klar klockan 10, så jag har inte så lång tid på mig. Jag ska möta AIR halv 11 vid servus, eftersom att vi ska upp och träna. Hehe, så jag måste ju gå och fixa allting nu så att det är fixat. Jag skriver kanske i natt eller imorrn när jag vaknar.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0