Lördag

Hejsan allihop !
Jag känner mig flitig här. Känns som att jag hinner med hur mycket som helst, men det kanske är för att jag har kontroll på allting? Eller vad tror ni? Brukar det inte vara så, att när man har kontroll på allt så hinner man med allt man måste, och har man inte riktigt med kontroll så hinner man inte? Eller är jag helt ute och cyklar? Jag känner mig riktigt glad idag *ler*. Det är skönt. Känns som att det inte finns nånting som kan förstöra mitt braiga humör just nu, fast det finns det säkert. Men inte som jag kan komma på just nu iallafall. Haha.

Jag är verkligen på super humör idag ! Inte ens dom här glasögonen kan få mig på dåligt humör ! Haha. Det är ju bra. Haha. Och snart ska jag på kryssning ! Det gör mig också riktigt glad. Det ska bli riktigt kul. Hoppas jag iallafall. *ler*.

Funderar på om man ska rensa garderoben idag, om man hinner. Och så måste jag packa lite grann, som jag ska till Västerås. Fast den här gången blir det ju inte så mycke packning eftersom att det är inte blir så många dagar.

Nej, nu ska jag göra lite annat .

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0