Lördag

Tjo!
Det är alla hjärtans dag ! Och jag sitter här hos pappa. Haha, vilket liv jag har va? Haha, nej men så kan det ju va ibland. Jag får skylla mig själv att det inte är annat än pappa ute på landet. Jag hade ju kunnat vart i Fagersta och festat och umgåtts med folk, men jag har ju valt att sitta här. Då får jag ju skylla mig själv också. Jag har ju haft mina egna val, det har jag ju. Men okey, jag hade kunnat åkt med R tillbaka till Fagersta också, om jag hade velat, så jag hade ju haft en chans till att åka tillbaka till Fagersta. Men men, det är inget jag kan göra åt nu. Nu sitter jag här, och har det tråkigt. Ska väll plugga lite kanske. Det kan behövas, och när jag ändå inte har så mycket att göra så kan jag ju lika gärna plugga, eller hur? Eller vad säger ni? Stämmer inte det då?

Den här veckan har gått väldigt fort måste jag säga. En hel vecka klar på praktiken. Och jag hoppas att den här veckan går snabbt också, så att jag får komma till Fagersta, och helgen. Helgen innebär att på fredag ska jag träffa K, C och M och vi ska äta god mat och ha det mysigt. Kolla på film och sådär. Sedan på lördag så ska jag och M till A tror jag, och ta lite bilder. Söndag vet jag inte riktigt. Det blir väll kanske att ta det lugnt. Och veckan efter det så vet jag inte riktigt heller. Träna massor iallafall, och plugga. Jag ska plugga som en tok så att jag knappt har nånting alls kvar att göra sedan. Det är ju inte så många veckor kvar i skolan efter praktiken och allt. Det kommer gå jätte fort, och vi kommer jobba intensivt, så det är lika bra att ligga i. Plus att det är jätte många arbeten som ska vara inlämnade ganska snart också, så det gäller att passa på nu när man har massa tid över om dagarna. Jag kan ju inte träna när jag är här i Västerås, så då får jag passa på att plugga. Och nu kan jag ju plugga tills melodifestivalen börjar, sedan vill jag se det, och då skiter jag i att min bror vill spela. Han har spelat nästan hela dagen, förutom när vi va in till stan och när vi va ute och åkte fiddy. Men annars har han setat där hela dagen. Och det stör mig, för då kan inte jag använda tvn nånting heller. Kan inte kolla på film eller nånting. Har ingen större lust att kolla på film på datorn så. Det är ganska segt. Men men, så kan det va ibland.

Iallafall, idag så kom R över hit, och jag blev ganska förvånad. Jag trodde inte att han skulle komma hit. Och med sig hade han 10 röda rosor, till mig. Det va lite gulligt. Haha. Och det enda jag frågade va vad han höll på med. Haha. Vilken reaktion egentligen. Haha. Tror inte att det direkt va det han väntade sig att få höra. Haha. Men han fick ett tack sen iallafall. Jag blev bara så förvånad. Jag trodde verkligen inte att han skulle komma eftersom att hans kusin skulle gifta sig idag och han skulle köra runt människor. Haha. Men så fel man kunde ha. Haha.

Nej, nu ska jag sluta skriva.
Jag ska väll plugga lite, och sen hoppas på att praktiken blir bra igen veckan som kommer. Jag trivs verkligen måste jag säga. Det är riktigt riktigt skönt att komma dit, man känner sig riktigt välkommen. Det är skönt.

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Cattis

Grattis på alla<3dag .

2009-02-14 @ 22:16:02
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0