Kväll

Jadu, nu har snart hela den här dagen gott också. Det blev inte att åka till pappa som det verkar. Eftersom jag sitter här hemma, och har lovat att följa med S ut på GM med hennes karl. Så det blir att åka till Västerås imorrn istället då. Imorrn måste jag ju åka dit, då har jag inget val sen ju. Haha.

Har ätit tacos idag fast jag fick inte i mig så mycket som vanligt den här veckan, och va inte så sugen på det heller egentligen, men men. Man får äta det som står på bordet helt enkelt.

Aja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu. Är rusktigt trött, det vet jag iallafall. Haha. Skulle egentligen ha behövt vilat lite för att orka kvällen, men men. Det här klarar jag nog. Haha, om jag nu inte somnar framför melodifestivalen. Haha. Det kan ju bli så också, haha, fast jag ska ju iallafall till GM.

Jag längtar till nästa helg, det ska bli så himla roligt. Hoppas verkligen att det blir en lyckad helg, annars kommer jag spy på den helgen.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0