Kväll ..

Nu äntligen börjar man lugna ner sig lite iallafall. Har vart fullt upp typ hela dagen. Eller nästan iallafall. Inte på förmiddagen dock, då kunde jag ju ta det lugnt. Men sedan har det vart full rulle hela tiden. Redovisningar i skolan, hem och sedan till Avesta, till moster och morbror, hämtade en säng där och pratade lite om bröllop. Mamma hade tagit fel på öppettider för ÖB så det va stängt när vi kom dit, och jag som behövde handla saker. Men får ta det på fredag med syrran och Tomas. Det blir nog bra. Jag klarar mig ju. Jag ska inte tvätta håret fören på lördag iallafall så.
Egentligen borde jag packa klart allting snabbt nu och sedan hoppa i sängen, för jag ska ju upp rätt så tidigt imorrn. Bussen går ju halv 7 från Fagerstahallen, så måste vara där runt kvart över 6, och då ska jag ha fått med mig allting också. Så ja, egentligen borde jag ju packa klart allting, sätta telefonen på laddning och på larm, och sedan gå och lägga mig.

MW är här också förresten ! Hon har vart med mig hela dagen sedan skolan slutade, och det va lite kul när vi va inne på LIDl *skratt*. Jag tror hon tycker att jag är lite knäpp ibland *flört*. Jag va ganska vimsig där kan jag ju säga, sprang runt i affären hur mycke som helst som en yr höna. Sedan, när jag va över till min syster för att hjälpa Tomas med barnen, och syrran kom hem, så va jag på väg att springa ifrån tröjan som jag egentligen kom dit för att hämta. Snacka om att man verkligen är vimsig. Och jag kom på precis utanför deras lägenhet att jag hade glömt telefonen hemma. Mitt huvud funkar inte riktigt som det ska har jag kommit på. Vet inte riktigt vad det beror på heller, men det får man nog reda på..

Och just nu väntar jag på att jag ska få nå papper från sjukhuset och det så att jag får reda på vad det är för fel på mina lungor. Jag är så trött på att jag hela tiden inte får tillräckligt med syre. Man blir så himla trött utav det, det kan jag ju lova. Dom som har astma lär ju veta hur det är iallafall. Fast för mig hjälper det inte när jag tar bricanyl, det gör det ju för dom som har astma.

Men nej, nu ska jag gå bort härifrån och fixa det sista.

Klassfest imorrn också *flört*. Ni får se bild sen på vad jag va för något.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0