Fy..

vad jag hatar det här. Varför ska allting upprepas? Jag blir så jävla trött. Just nu orkar jag verkligen inte med livet. Är så himla trött på det här nu. Varför kan inte livet va smärtfritt. Jag pallar inte av det här mer. Vart är mamma när man behöver henne? Vart är alla när man behöver dom? Jag pallar verkligen inte av det här. Jag vill bara vara glad och må bra, inte behöva ha det såhär . Vad gör jag för fel egentligen?

Fy jag hatar det här. Jag vet inte ens hur jag ska skriva allting. Det går inte. Jag kan inte sätta ord på allting.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vad är det som har hänt ? slå en pling om du behöver prata <3

2009-02-22 @ 15:15:08
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0