......

Nu kan jag lova att jag är riktigt riktigt trött. Jag har haft en bra dag iallafall, även om jag saknat R. Vi hade det roligt idag med AIR iallafall, och jag ska försöka att inte tänka så mycke på R. Det är därför som jag hela tiden gör allt det här som jag gör. Jag vet att det inte är riktigt så bra för min kropp, men det känns som att det kvittar just nu. Visst, om R säger att han vill försöka igen, då skärper jag till mig. Det gör jag verkligen. Jag vet att han inte vill att jag håller på såhär som jag gör, det vet jag. Och jag är som sagt beredd att ändra mig om det är så att han vill ha tillbaka mig igen. Jag kan alltid hoppas, det behövs lite rätsida på mitt liv. Iallafall med det här som jag tänker på just nu. Det är ju bra att jag tränar och sköter skolan. Det är det ju. Men jag tänker ju på det andra. Det som verkligen förstör ens kropp och sånt.

Jag blev extra glad också idag. För jag träffade på D ( T ) , och jag har aldrig hört honom säga hur mycke jag faktiskt betyder för honom. Hur mycke han verkligen bryr sig om mig. Det kändes verkligen skönt att höra. Och att han försvarade mig också. Eller hur man nu ska säga. Han sa iallafall att om man skadar mig på något sätt, så får man inte bara med honom att göra, utan även massa fler. Det känns verkligen skönt att veta att man har honom där. Det gör det verkligen. Och han känner mig, om någon, bättre än vad jag själv känner mig nästan.

Sedan träffade jag J också. Fick höra att det va slut mellan han och hans tjej, vilket jag tycker är väldigt tråkigt. Dom verkade ju ha det så bra tillsammans och sådant, även fast att jag inte riktigt vet hur allt det där ligger till egentligen. Han va ju ganska populär bland tjejerna måste jag säga, men jag orkar ju inte bry mig. Jag va med mina kompisar och hade det trevligt. Fast det va ganska kass musik måste jag säga. Men men, så kan det va. Man kan ju inte räkna med att det alltid är bra musik när man kommer dit. Men nästa gång blir det nog Västerås tror jag. Det känns iallafall som det. Fast jag måste lugna ner mig. Nu ska jag inte göra detta på ett bra tag känner jag.. Det är nog bäst det. Fokusera ordentligt på träning, APU och skola, så blir nog allting bra. Eller ja, nästan allting då. Inte riktigt allt, för det vet jag inte fören han har tänkt igenom allting ordentligt..

Och en sak till, det känns lite jobbigt när man bara får massa anonyma kommentarer hela tiden. Visst, det är positiva kommentarer, men jag vill ju kunna veta vem det är som skriver det också. Känns ganska värdelöst att få någon slags stöttning från en anonym människa. Visst, jag ska inte klaga. Jag blir stöttad iallafall, det blir jag ju. Men ändå. Men nej, nu får jag lägga av. Jag måste försöka tänka positivt, så nu får jag inte tänka negativt.

Nu ska jag väll gå och sova så att jag orkar upp imorrn.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0