Diskriminering !

Ska det verkligen finnas sånt? Ska modellagenturer verkligen diskriminera tjejer? Det tycker jag verkligen inte. Usch vad sur jag blir.

"Du är för kort!
Och vi fotar inte tjejer."

Vadå irriterande? Usch, jag hatar diskriminering. Det gör jag verkligen. Blä för såna som diskriminerar.
Aja, jag får helt enkelt till att stå hobbymodell.. Jag är ju för kort för att stå som riktig modell. Varför måste man vara minst 170cm? Jag kommer aldrig bli så lång, om jag inte har klackskor på mig ! Usch, jag hatar modellagenturer just nu. Iallafall dom som diskriminerar tjejer. Blä för dom. Och jag menar det verkligen. Det är verkligen blä för dom.

TeamPhoto - det är dom som diskriminerar. Så dom ska ni inte söka er till, tycker jag iallafall. Dom är inte värda att få modeller när dom diskriminerar. Fast det är ju min åsikt. Sen får ju ni andra tycka vad ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0