Blä...

Nu har min lillebror åkt hem med tåget, så nu sitter jag här och är sjuk för mig själv. Eller själv och själv, familjen är ju hemma, men ändå. Hade så ont i magen idag och mådde illa , att jag bara kände för att hugga sönder magen eller något. Fast som tur va så gjorde jag ju inte det, för det hade ju inte slutat så lyckligt. Så nu blir det att undvika vanlig mat, och bara hålla sig till vätskor så att allt blir bra med mig och sådär. Måste ju försöka bli frisk till praktiken igen, är ju inte så bra om jag är sjuk då. För i så fall måste jag ju ta igen dom dagarna någon annan gång, och det vill jag ju inte.

Iallafall, så idag blev det mest att bara vara hemma, även fast att jag sa till min bror att vi skulle ut och gå och grejer, så han är väll inte så glad på mig. Fast jag hoppas att han hade det trevligt här ändå. Jag hade trevligt med hans sällskap iallafall. Usch, jag är helt slut i ögonen nu igen. Det är verkligen inte lätt med glasögon när man inte är van. Verkligen inte. Det tar ett bra tag innan man vänjer sig. Men det är väll sånt man får räkna med antar jag. Men ändå, det är ganska drygt. Äsch, jag ska ju tillbaka om två veckor, det går ju snabbt. Hoppas jag..

Jag har vart lite duktig idag. Jag har börjat läst i teoriböckerna *ler*. Det tycker jag är duktigt av mig.

Men nu ska jag fixa lite här hemma.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0