Bäst!

Lätt bästa låtarna som gick vidare till Finalen i melodifestivalen. Ska man själv ställa upp nästa år kanske ? ;) Haha, nej det tror jag inte. Det skulle vara ett skämt. Haha. Alla skulle ju skratta åt mig. Haha. Nej men ärligt. Någon gång skulle jag vilja ställa upp i typ IDOL eller något och se vad dom säger. Jag vet att jag skulle göra bort mig på en gång, men den smällen får man ta. Haha. Iallafall om jag ska ha kvar den här scenskräcken. Haha.

Men nej, nu tror jag att jag snart ska krypa ner i sängen här. Börjar bli ganska trött.
God natt
Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Cattis

Men det är ju alltid kul&bra att höra vad riktiga proffs säger.

2009-02-15 @ 14:25:19
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0