Tufft

Det kan man verkligen säga att det är. Jag har gjort vad jag kunnat för att hålla tankarna i schack, men nu då? Jag kommer inte på nånting mer att göra, så vad ska jag göra? Jag har städat lägenheten från topp till tå, tvättat all min tvätt och hängt upp den, rensat och fixat, slagit in dom sista julklapparna, pyntat granen... Vad mer kan man göra? Jag kommer inte på nånting, så tankarna har börjat vandra iväg.. Det här är verkligen tufft, det hade jag faktiskt inte räknat med om jag ska vara ärlig. Men hallå, det är ju snart jul! Då ska man ju vara glad! Men, min jul ser inte ut som jag har hoppats på och längtat efter. Det blev en helt annan jul istället, men jag kan bara skylla på mig själv. Hur mycke jag än vill skylla på någon annan så går det inte. Allt det här är mitt fel, det kan jag verkligen inte neka till hur mycke jag än vill det. Det är mitt misstag, men jag kan inte göra det ogjort heller.

Nej, jag måste komma på nånting innan det blir som det blev igår. Jag måste klara det här, annars vet jag inte vad.

// LINN H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0