Promenad

Nu har jag precis kommit in från en promenad med syrran, Tomas, Alicia och Elias. Fast åkte bob med Alicia sista biten, för trodde mitt ben skulle gå av. Hatar verkligen mitt ben då jag ska gå långa promenader, det börjar alltid göra ont och det stör mig jätte mycket. Jag vet inte vad jag ska göra för att få bort det heller, det hjälper ju inte direkt av att jag är ute och går hela tiden, det är det som är det dryga.

Men jaja, jag sitter iallafall här, och jag tycker att jag va duktig faktiskt, om man får säga så. Men jag kämpade faktiskt för att inte ge upp, men jag gav upp till slut, den där sista biten. Men Tomas fick ju mer träning istället. Haha. Jag och syrran ska och träna på gymmet snart också, så fort hon har ätit frukost och pratat med familjeläkaren. Annars får jag väll träna hemma, det går ju det också.

Nu ska jag kolla lite på vad det är jag kommer ha som restprov i historian.


Kiss and hug

// LINN H


Jag ger upp nu. Orkar inte försöka längre, duger det inte så är det så. Jag orkar inte försöka hela tiden, det ger ju ingen verkan iallafall. Så jag ger upp. Bollen ligger inte hos mig längre, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0