Livet

måste man ju fundera över ibland. Och just nu skulle jag bara vilja skratta åt vissa personer som är så himla patetiska, men vi ska inte gå in på varför, för det hör verkligen inte hit. Tycker iallafall inte jag. Jag är inte som alla andra som skriver in hela historien så att alla kan se, tyvärr. Sånt skriver jag nån annanstans.

Och sen så skulle jag bara vilja försvinna ibland. Jag hatar verkligen det här med känslor och kärlek. Jag blir helt tokig på det. Ingenting går som jag vill, mitt liv går som det vill själv har jag märkt. Inte som jag vill, utan som det själv vill. Blir verkligen helt galen.

Det finns en person som jag älskar, och en person som jag verkligen gillar. Det här är helt galet. Egentligen borde jag inte skriva det här här, för det kan bli världens kaos av det. Och det vill jag inte. Men den här personen som jag älskar, den gör mig så frustrerad och förvirrad så jag knappt vet själv vad jag vill, i och med att den personen håller på och velar fram och tillbaka vad den vill och sådär. Det gör mig verkligen helt galen. Och den här personen som jag gillar då, den personen vet jag iallafall vart jag har den, tror jag. Jag hoppas att jag vet det iallafall. Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Allting känns så komplicerat, eller är det bara för att jag själv gör det komplicerat? Jag vet inte riktigt. Det här gör mig bara så galen. Jag ver verkligen inte hur jag ska göra med allting, det här är helt galet. Någon som kan hjälpa mig? Ge mig råd eller nånting? Det här är verkligen inte kul, så jag skulle tacka för all hjälp jag kan få.

Jag har det verkligen jätte trevligt och så med den här personen som jag tycker om, och personen jag älskar har jag knappt träffat nånting, och pratar bara till och från när det passar den. Så jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Kan någon hjälpa mig? Ge mig råd? Vad som helst, bara det kan hjälpa mig.


Kommentarer
Postat av: hemligjävelhehe

gör det som gör dig glad så klart

2009-12-14 @ 20:11:51
Postat av: Jaana

snutte gumman då! verkar som om du har det jobbigt. Vad jag tror är att du behöver vara för dig själv en stund, stänga av msn, mobilen & allting som har mig dig att "komma kontakt med". Du behöver lixom komma åt dina kännslor, vad du vill & vad du inte vill. Sriv upp det positiva & det negativa, dina mål & dina syften & varför den personen du gillar & älskar är rätt eller fel.

Finns här för dig! puss

2009-12-15 @ 13:19:17
URL: http://finskadamen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0