Livet går vidare

Så är det, eller hur? Jag har haft min dag nu som jag har vart helt nere och gud vet allt, men nu måste man ta tag i livet igen. Man kan inte stanna kvar i det deppiga, för det blir ju ingen glad av. Visst, jag kommer inte släppa det här helt, men det får inte styra över mitt liv. Jag kommer alltid att finnas kvar, och jag kommer vänta, så enkelt är det. Man ska inte skynda på nånting, det blir det aldrig något bra av, eller hur? Men ah, jag kommer att vänta tills man är redo, jag ger inte upp allting. Även om jag går vidare med mitt liv, så kommer jag vänta, för jag va lycklig. Jag mådde bra, så enormt bra så det finns inte.. Synd bara att det gick som det gick, men får väll ändå ha kvar lite hopp om det här. Man vet ju aldrig. Fast det känns ju tufft, men det är väll så det är. Jag ska försöka ta tag i mitt liv iallafall, och vara stark.

Jag är stark som person, men i vissa saker så är jag inte så stark när det kommer till kritan. Men så är det väll med alla, eller?

Nu ska jag kolla på ett avsnitt från Playa Del Sol, sen blir det att fixa lite.

// LINN H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0