Julafton

Hej hopp! Nu är det julafton, men som resten av julen så blev inte ens julafton som jag trodde. Men det är väll sånt man får ta. Jag har iallafall fått saker som jag ville ha, så det är ju bra.
 
jag har funderat helt på en sak nu. Så mycke kan det inte vara värt att ha kontakt med mig uppenbarligen, eftersom att man inte ens kan skriva God Jul tillbaka när jag skrivit det. Jag vet ärligt inte vad jag ska säga, men det här stör mig så extremt mycket. Men men, det är väll inget jag kan göra åt. Och jag kan ju verkligen inte ändra hur allt det här känns heller, även om jag vissa stunder önskar att jag kunde det.

Och jag måste ju tacka alla för gårdagen som var med. det va jätte trevlig, och jag gör gärna om det. Är glad att jag har er så att jag har stöd och hjälp med det här. Det är jag er extremt tacksamma för. Så tack så hemskt mycket för gårdagen.

Nu ska jag gå upp till mamma och dom igen, ska snart hämta lite grejer i lägenheten, eftersom mamma vill att jag ska sova här i huset i natt igen.

Merry X-mes everybody!

//LINN H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0