Home again

Nu är jag hemma igen efter att ha vart hos chefen snabbt, i Ludvika och hemma hos familjen Hjelm. Hanna fixade naglarna på mig, så nu har jag fina naglar. Men känns väldigt läskigt att skriva och sådär nu igen, det måste jag säga.

Vad ska jag då göra nu då? Mamma och dom är i Avesta och badar, så jag får väll roa mig själv som alla andra dagar. Haha. Imorrn blir det att åka till pappa iallafall, farmor skulle åka dit. Så då åker jag med dom över dit och sen hem igen.

Nån mer än jag som tycker att julen är en jobbig årstid ibland? Den här julen känner jag är en riktigt jobbig jul faktiskt. Såhär jobbig har jag aldrig tyckt att julen har vart förut, men nu tycker jag att den är riktigt jobbig faktiskt. Det finns ett tomt hål inom mig, och runt omkring mig. Det känns så tomt så fort jag lägger mig och ska sova, så fort jag sätter mig vid tvn och ska mysa. Ja, det känns så tomt hela tiden. Och vad jag än gör så tänker jag på det där. Det är jobbigt faktiskt, men jag vet att jag måste vara stark. Hoppas och önska kan man väll iallafall göra, eller?
Jag måste ge det här tid, det kanske kommer gå då?

Aja, nu ska jag iallafall gå och roa mig som jag alltid gör.

// LINN H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0