Götet!

Nu är det inte långt kvar fören jag sitter på bussen/tåget på väg till Göteborg. Gud va kul det ska bli! Kommer hem igen den 1a januari, så jag blir ju borta ett tag. Men det ska bli riktigt skönt faktiskt, få träffa sina kompisar där borta, och komma bort från Fagersta. Slippa allting här, det ska bli riktigt skönt faktiskt. Däremot är jag riktigt nervös för resan som vanligt. Haha. Men först för att jag ska åka buss till Köping, och det är jätte halt ute.. Sen så tycker jag inte riktigt om att åka tåg långt med massa människor som jag inte vet vilka det är. Men det blir nog bra.

Jag har iallafall packat allting, och det blev 3 väskor xD Haha. Undrar vad allt folk kommer tro om mig på tåget. Haha. Så fult xD Hoppas att det inte är massa som sitter bredvid mig, för jag har ingen aning om vart jag ska ställa all packning. Haha.

Nej, nu ska jag kika om det finns nått annat roligt att göra på datorn..


Jag klarar mig utan dig, du är inte värd min uppmärksamhet längre.

// LINN H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0