Gbg

Sitter här hemma hos Andres i Göteborg. Ganska skönt att komma bort från stan ett tag kan man ju säga.

Idag har jag iallafall fått träffa min älskade söta Caroline, och det va helt underbart måste jag säga! Vi va först på stan ett tag, tog en kaffe på ett fik, och sådär. Sedan åkte vi hem till henne för att kolla om hennes mamma levde, vilket då visade sig att hon inte ens var där. Men vi fick tag på henne sen iallafall, och hon kom hem. Det va trevligt att få träffa henne också måste jag säga. Det va riktigt riktigt trevligt att få träffa dom faktiskt. Lätt jag vill dit flera gånger, det va riktigt skönt att vara där faktskt.

Snart har det gått 7 år för allt det där. Tiden går....

Vem är det jag försöker lura? Det känns konstigt utan dig vid min sida, det kan jag inte neka till. Jag saknar dig extremt mycke!

// LINN H

Kommentarer
Postat av: annirene

svar: aa, egentligen var det inte ens meningen att jag skulle ut men det blev så ändå. sen drog vi ut redan vid 9 och redan då var del en del folk där, knappt en halvtimme senare var det kö utanför.

2009-12-28 @ 22:21:10
URL: http://annirener.blogg.se/
Postat av: annirene

svar: tror dom öppnade redan vid 8. men aa, jag hade iallafall kul men drog hem lite tidigare.

2009-12-29 @ 19:50:58
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0