23/12-09

God morgon.

Fattar inte vad det är med mig, jag vaknade innan klockan var 6. Mitt huvud va jätte trött typ, men kroppen ville bara upp och röra på sig. Hur störande är inte det då? Och allra helst när man vill sova för att inte tänka på allting. Nu måste jag ju sysselsätta mig ännu tidigare än vad jag tänkt..

Men det är lugnt, måste springa ner och hämta tvätten som jag lät hänga kvar igår, sen ska jag fixa med det så att det kommer in i garderoben, duscha och fixa mig.. Sen får vi väll se om det är dags att åka till Ludvika då eller inte. Det visar sig. Annars får jag väll hitta på nå mer att sysselsätta mig. Haha. Det ska väll inte vara så himla svårt. Jag brukar ju kunna sysselsätta mig med små saker. Jag tänker inte städa hela lägenheten igen iallafall, det känns ju ganska onödigt eftersom jag städade hela lägenheten igår. Tror inte att den har hunnit bli speciellt smutsig på en dag.. Inga barn har ju vart här, och knappt nå människor heller. Så nej, det är nog inte speciellt skitigt här. Haha.

Jaja, ska iallafall åka till Ludvika idag med syskonen Hjelm. Får jag iallafall nånting att göra. Sen ska jag vänta på att min kära farmor ska ringa också, så jag vet om jag ska åka till pappa idag eller imorrn. Ska ju fira julafton hemma hos honom, men måste ju veta om farmor ska dit eller inte, så jag vet om jag ska ta tåget idag, eller om jag ska åka med dom imorrn. Tydligen så är min faster jätte sjuk, så farmor kanske skulle bli tvungen att hjälpa henne imorrn, men jag hoppas på att dom ska åka till pappa. Så ofta träffar jag ändå inte min farmor, så det skulle vara kul att få fira jul med henne. Men jag blir inte förvånad om hon blir kvar här. Som sagt så ser ju min jul ändå inte ut som tidigare.. Men men, det är smällar man får ta.

Nej, nu ska jag springa ner till tvättstugan och hämta mina kläder så att jag kan duscha och fixa. Måste verkligen sysselsätta mig med nånting nu innan mina tankar springer iväg helt och hållet till det som jag vill undvika att tänka på just nu. Orkar inte med att vara nere..

// LINN H

Kommentarer
Postat av: Guardian Angel

Jag tycker du är stark du klarar detta!



Skänker en kram till dig med äkta värme och julanda



You are not alone

2009-12-23 @ 11:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0