Tired of this!

Nu vill jag ha ett slut på allting. Allra helst på det här som knäcker mig för tillfället. Det är det jag verkligen vill bli av med för tillfället. Det andra kan jag ta, men det här orkar jag inte med, det är en sak som är säker.

Men aja, det va inte det jag skulle komma in på nu. Tänkte bara skriva att det jag drömde när jag låg och vilade höll på att skrämma skiten ur mig. Jag vilade visserligen i över 2 timmar, men det va skönt. Men under tiden som jag vilade, så drömde jag att jag tappade först en tand, eller ah den hängde i en slinga, sen drog jag bort tanden, och efter det tappade jag tand efter tand efter tand. Det va riktigt äckligt. Sen när jag vaknade va jag tvungen att kolla så att jag hade alla tänder kvar, och det hade jag som tur va. Jag kollade iallafall upp lite med drömmar, vad det betyder och sådär.. Och sen när jag kollade vad min dröm betydde, så betydde det otur. Så vi får väll se vad jag kommer få otur i. Hoppas att det är nått bättre än det här iallafall. Jag vill inte ha kvar det här nu, för jag börjar tröttna rejält.

Jag är iallafall duktig idag och läser lite teori. Nu har jag bara tagit en liten paus, men ska väll gå och fortsätta läsa nu.
Imorrn blir det skola igen, har inte så mycke annat till val.

Men nej, nu ska jag fortsätta läsa innan mitt illamående kommer tillbaka igen.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0