This life?

Är det det jag vill ha? Jag vet inte vad jag vill längre känner jag. Jag vet inte ut eller in, upp eller ner. Allting känns som ett kaos inne i mig just nu. Jag vet inte hur jag ska vara, hur jag borde känna eller nånting. Jag pallar inte det här. Varför kan inte allting bara kännas bra? Varför kan inte allting kännas sådär lätt som när man var liten? Då när man knappt behövde göra några val, då allting var så himla lätt. Varför kan det inte fortsätta vara så? Nu står man inför så många val, så det finns inte. Allting ska bestämmas hit och dit, och man ska tänka på det ena och det andra, och man ska planera för framtiden och jag vet inte allt. Varför kan inte allt bara vara så himla enkelt. Varför ska allting vara så krävande, och så förvirrande? Nej, det här är inte roligt längre.

Jag vill inte ha ett kaos, det vill jag inte. Jag klarar inte av mig själv när det är ett kaos inom mig. Det är så himla drygt..

Fy och fasa, nu känner jag att det bara står massa negativt här.. Jag ska ta tag i det här, det ska jag. Jag jobbar för fullt på det, det gör jag..

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0