Ta tag i livet!

Annars jäklar! Nu är det så! Bara för att nånting går emot mig så ska jag väll fasiken inte sjaska (?) ner mig för det! Nej, jag ska fortfarande tänka på mitt liv, och mina mål. Nu jäklar! Jag ska inte deppa ihop bara för att det går emot, det är bara att bita ihop och fortsätta ändå! Så är det! Nu jäklar, det här ska inte få hindra mig, det kommer nog bli bra så småningom! Det känns som att det redan håller på att bli bra faktiskt, om jag ska vara ärlig. Så nu jäklar, jag måste ta tag i mig själv! Och sluta vara negativ och allt vad det heter och gud vet vad och fan och hans moster !

Nu är det såhär, och så ska det vara !

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Jaana

I'm here for you darling <3

2009-08-23 @ 19:24:40
URL: http://finskadamen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0