Sleeptime!

Det tror jag iallafall. Det känns som det. Det blev inte att flytta kartongerna idag, får bli sen när vi ska till att flytta. Men jag orkade inte nu, för klockan hann bli så mycke innan vi kom iväg till lägenheten igen.

Men nu sitter jag iallafall här i sängen, och D är här bredvid. Men det blir nog bra så småningom.

Det känns som att kroppen börjar läka nu iallafall, och det känns skönt. Men jag känner mig fortfarande inte på topp. Men det ska nog bli bra så småningom. Ska komma igång med träningen nu har jag tänkt mig, och så ska jag tänka på maten också. Inte så mycke skräp i veckorna och sådär..

Imorrn får vi se vilken tid det blir att gå till skolan, om det blir innan jag ska köra eller efter, men som det ser ut nu så vet jag inte riktigt. Har lite ärenden imorrn också som måste fixas, så vi får se i vilken ordning allting kommer.

Men nu ska jag vara lite social med D, sen ska jag sova. Kanske kolla en film först.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0