Fullt upp, men ändå inte!

Så är det just nu. Jag ska göra det ena och det andra, och sen kommer jag på ännu mer saker jag ska göra, och sen blir det bara början på allting, så allting är halvgjort just nu, och så ska det inte vara. Man ska ju avsluta det man håller på med innan man gör nånting annat, men så är inte jag för tillfället känner jag. Jag ska göra allting men samtidigt inte.

Och sen så blir jag knäpp på den här smärtan som aldrig vill försvinna, men om jag fortfarande har det såhär imorrn, vilket jag tror, så ska jag ringa till läkaren. Måste få nån ordning på det här, så är det bara. Kan ju inte vara borta från skolan massa direkt när man kommer tillbaka, det går ju inte. Men jag kan inte gå till skolan när det är såhär heller.. Det är så himla drygt. Men jag smörjer ju med salva varje dag, men jag fundera på om antibiotika hjälper, för jag har sånt kvar hemma. Men det är väll dumt att använda läkemedel om man inte vet och sådär.

Men nej, jag tänkte jag skulle lägga upp bilderna på kläderna som jag sagt ett X antal gånger nu. Men dom kommer upp nu iallafall, så kommer bilder från Öland sen någon annan gång.





Linne från Vero Moda, 79.90 :-
3 par trosor från Vero Moda, 129.90 :-



Två par "haremsbyxor" från H&M, 69.90 :-, styck.
Shorts från H&M, 49.90 :- (köpte ett par lila också)
(syrran fick båda två i slutändan)
Leggings från H&M, 79.90 :-


Svart baggylinne från GinaTricot, 79.90 :-
Brunt linne från GinaTricot, 79.90 :-
Blå "kofta" från GinaTricot, 79.90 :-

Detta handlade jag då i Borlänge i Kupolen!




Ny mobil, plus trådlös handsfree, mobilficka från The Phone House
Ca, 500 :- i månaden i 24 månader :P


Klänning från Sisters, 150 :- i reapris!


Volangklänning från Sisters, 300 :- reapris!



Detta är det jag erbjuder för tillfället. Kommer väll kanske upp annat någon annan dag. Känns lite dumt att lägga upp för mycke bilder på en gång..

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0