Back again!

Jahapp, så vart det med den framtiden. Börjar bli trött på det här. Jag vill att allt ska vara bra, att alla ska må bra och allting. Jag vill att allting ska vara bra med fokus och allt, men nej då, det ska sättas käppar i hjulet hela tiden. Jag börjar tröttna ganska stort på det måste jag säga. Men ah, jag försöker vara stark ändå, försöker vara stark i allt det här. Jag har mina mål, och jag ska nå dom. Så enkelt är det. Även om det kommer vara tufft på vägen så ska jag klara det. Så enkelt är det.

Aja, jag har iallafall vart duktig idag tycker jag. Va i skolan hela dagen idag, gjorde ett arbete där som jag inte ens va tvungen att göra, sedan gick jag till trafikskolan och satte mig där ett tag, men det gick inge bra så jag satte mig och väntade på att Peter skulle komma tillbaka. När han kom så stack vi ut och körde lite här och var, och jag fick lite stopp då och då, men så är det när man klantar sig i onödan. Klantar sig med såna saker som man kan ordentligen. Det känns ju väldigt onödigt. Men men, jag kommer ju längre och längre på vägen iallafall, och har jag tur så har jag snart körkortet. Det hoppas jag verkligen på. Men måste bli bättre med teorin först, annars kommer det ju inte gå.

Hörs imorrn kanske. Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0