Äntligen snart!

Nu börjar det hända lite saker här. Alltid börjar närma sig det där som jag vill. Jag vill att allting ska bli bra, och det verkar närma sig dit. Hon ska skriva på kontrakt på torsdag, sen hoppas jag att allt går som smort, att allting går som på räls. Jag vill ju kunna fokusera på skolan och att allt ska gå bra. Jag har ju mina mål, och jag vill ju nå dom. Men som sagt så börjar det närma sig nu. 1 September händer det på riktigt, men hoppas på att vi får börja fixa tidigare. Fast det kommer bli ovant, det är ju en sak som är säker. Man är ju van vid att det är som det har vart, jag har ändå levt såhär i 14 år, så det kommer ju garanterat kännas riktigt ovanligt.

Men nej, nu ska jag kanske fundera på att gå och lägga mig. Tänkte att jag skulle vara pigg imorrn då jag ska har lovat att följa med Filip till skolan. Det är hans första dag imorrn, så det ska bli kul. Och sen så ska jag iväg till trafikskolan och köra lite bil också är det tänkt. Måste även fixa med lite annat imorrn också, så det är ju bra om man är lite pigg iallafall. Men först innan jag går och lägger mig ska jag hänga upp tvätten.

Måste säga att jag längtar tillbaka till Stockholm lite.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0