Trött..

som en liten gris. Det kan jag ju lova. Men jag har haft en bra dag idag ändå iallafall, det kan jag ju säga. Även om förmiddagen har vart riktigt seg och sådär, så har den vart bra. Har umgåtts en del med min syster, hennes barn och hennes karl, sedan har jag vart med M. Haha. Vi härjade runt lite med hennes moppe, vilket hon tycker är pinsamt eftersom att hon snart fyller 18 år. Haha. Eller snart och snart, det är typ ett halvår kvar, och jag är ju redan 18 år. Haha. Jag bryr mig inte så mycke, jag tycker inte att det är så pinsamt att åka moppe. Tycker någon att man är töntig eller nånting så får dom väll tycka det, jag orkar inte bry mig om vad alla andra tycker. Det är ju vad jag tycker som räknas.

Förresten, jag är hemma själv i natt igen. Familjen stannade tydligen kvar i Stockholm en natt till. Men nu går det ju bra att sova själv, det vet jag ju. Men det gäller ju att jag inte tänker så mycke tankar som jag jämt gör när jag själv är hemma. Det är ju det som skrämmer upp mig och gör så att jag inte vill vara här själv. Men nu ska jag inte göra det, för nu är jag så himla trött så egentligen ska jag ju bara gå och lägga mig. Haha.

Imorrn har jag massor att göra också. Jag har ju vart så dum så jag har ju skjutit upp allting som jag ska göra, så imorrn måste jag verkligen ta tag i allting annars kommer ingenting att hända. Så ska ställa klockan på ringning så att man kommer upp och gör nån nytta av dagen. Vet inte riktigt när familjen kommer hem heller. Dom skulle tydligen komma hem tidigt, men man vet ju aldrig vad som menas med tidigt heller så...

Nej, nu ska jag gå och byta om och allt vad man behöver göra innan man lägger sig, sen ska jag sova. Det ska bli riktigt skönt kan jag ju lova. Är verkligen gristrött. Haha.

Skriver förmodligen imorrn!

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0