Torsdag

God kväll allihop. Snacka om att man inte har haft så mycket tid idag. Eller egentligen har jag fortfarande inge tid, men okey. Filip fyller ju år idag, så vi har firat honom, och sen har jag ju vart i skolan också. Nu såhär när nästan alla har vart hit så har jag suttit och kollat vad det är jag måste plugga och sådär, och jag har kommit fram till att det är massor som ska göras nu igen. Jag hatar verkligen när man får massa jobb i skolan, det är så himla drygt. Och allra helst på uppgifter man inte fattar ett skit på. Blä för det säger jag bara. Jag tycker verkligen inte om skolan just nu, och skönt är att det är lov snart. Haha. Snacka om att man verkligen klagar hela tiden. Vi har bara gått i skolan en vecka på 6 veckor, och klagar på en gång. Det är ju inte riktigt normalt. Haha.

Förresten så fick jag tid idag för att öva med A. Vi ska öva imorrn, och det kan behövas kan jag ju lova. Jag hoppas verkligen att jag klarar av att hålla rösten på lördag när jag ska sjunga, men just nu känns det bra iallafall. Jag måste verkligen övervinna min skräck, fast bäst skulle ju kännas om det va någon med imorrn när jag ska öva så att den kan säga om det låter bra eller om det är något jag måste tänka på och sådär. Det skulle ju vara jätte bra. Jag måste verkligen öva så mycket som jag bara kan just nu. Jag ska verkligen klara det här, och det känns som att jag kan det bara jag tränar på det hela tiden. Jag hoppas verkligen på det här. Om det låter hemskt så kommer jag aldrig våga visa mig för släkt och grejer. Det är ju runt 80 personer som kommer vara på dopet, så snacka om att man kommer vara nervös då, det kan jag ju lova. Haha. Fast man får inte tänka på det, det är ju det. Man måste tänka bort alla människorna, men det ska nog gå. Förutom det att det kommer dröja ett tag innan jag kommer få sjunga låten, och då kommer jag hinna skrämma upp mig själv att jag kommer göra bort mig och grejer. Haha. Men nej, nu ska jag inte vara sån. Det här kommer jag klara, det hoppas jag iallafall. Vad tror ni andra? Kommer jag göra bort mig totalt när jag står där och sjunger? Eller kommer jag klara det här?

Nej, nu måste jag gå och fixa med plugg och grejer..

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0