Torsdag morgon..

och visst är det jätte härligt att bli väckt igen av lillasyster (!?) Nej, det kan jag ju inte påstå. Börjar tröttna på det nu faktiskt. Alltid vid samma tid dessutom, där runt 6. Aja, jag orkade inte tvinga mig att ligga kvar i sängen så halv 7 gick jag upp. Inte den tiden jag hade tänkt gå upp idag eftersom att jag bara ska till Lindgården till halv 9. Det tar ju typ 10 minuter bara för mig att ta mig dit, så ah. Men det är som det är nu, inget jag kan göra åt. Men jag önskar att den där ungen kan sluta hålla på och grina och gapa varje morgon. Man blir irriterad det första man blir, och det är inte så kul att börja dagen med att vara irriterad faktiskt. Och nått mer som är irriterande, det är att jag börjar känna av pollen nu, och det kliar satan i näsan. Jag blir helt tokig på det. Jaja, men nu är jag lite väl negativ tycker jag. Men som sagt så började ju dagen med irritation. Plus att det verkar som att det bara är jag som ska sitta hemma idag, alla andra ska iväg på grillfester och det ena och det andra. Känner mig väldigt utmobbad, fast jag har ju valt det själv också å andra sidan. Så jag får ju skylla mig själv. Fast det är ju ingen som direkt frågat heller, så jag har ju inte kunnat sagt nej heller. Eller jo, jag sa nej till AnnIrene för att det va en person på den grillfesten som jag inte riktigt går ihop med, och jag vill ju inte förstöra nånting för någon. Men aja, jag får hoppas på att Ali vill komma förbi ikväll så kanske han och jag kan gå till brasan och sen kolla på någon film eller nått. Fast jag förstår om han ska vara med sina kompisar, det har jag full förståelse för faktiskt.

Oj, nu kanske jag borde äta upp min frukost. Haha. Den är lite halvonyttig som vanligt. Haha. Det är fil med flingor och sylt, och då måste jag poängtera att det bara är sylten där som inte är så jätte nyttig, för flingorna är såna där nyttigare flingor. Sedan är det ju rostat bröd med marmelad. Och där är det marmeladen som inte är så nyttig, för jag har bröd som det är lite fullkorn i.. Sen ett stort glas saft, och där behöver jag väll inte poängtera vad som är det onyttiga(?), för det vet väll alla redan *ler*.

Och ja, ska snart iväg på TeamBuilding på Lindgården med hela 2bf. Efter det direkt till jobbet, sedan direkt hem för att träna och plugga. Sen får vi se vad som händer som sagt. Inget är planerat. Men nu måste jag äta upp min frukost..

Can you see how I feel  ?<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0