Tisdag..

och veckan verkar rulla på. Haha. Jag hoppas det här blir bra. Det känns som att veckan kommer bli ganska bra iallafall, jag är förväntansfull om man säger så. Haha. Fast varför egentligen? Jag vet att jag måste träna, och att jag absolut måste plugga och tvätta. Fast jag kan ju plugga medan tvätten håller på, så det är ju bra. Sedan får vi ju se om det blir nå Västerås idag för att hjälpa Zandra att handla kläder till bröllopet. Beror ju på hur min bror jobbar, för igår jobbade han så då gick det ju inte, men då blev det en heldag med AnnIrene istället. Och det får jag ju bara tacka för, för det va faktiskt helt underbart. Vi va först upp till stan och fixade lite saker som sagt, sen drog vi ju hem till henne. Haha. Hon följde mig hela vägen hem, vilket jag tyckte va snällt. Tyvärr va ju inte min mamma hemma så hon kunde ju inte säga hej till henne, men dom hade tydligen åkt förbi henne sen. Vet inte om hon såg att dom vinkade men.. Haha. Hon såg nog inte mamma iallafall eftersom att hon satt där bak, och det är ju tonade rutor där. Haha. Men syrran hade också vinkat till henne så. Haha.

Iallafall, så sitter jag och äter frukost nu, och min frukost består av apelsinjuice, varmt vatten med honung och mjölk, två grova rostade med kalkon. Haha. Inte för att det är speciellt intressant, men iallafall. Haha. Vad ska man tänka på när man skriver blogg? Jag har kommit på att jag är ganska tråkig när jag skriver min blogg, så vad ska man tänka på? Är det någon som har förslag?

Nu blir det att fixa mig klart iallafall, för ska iväg och möta AnnIrene innan skolan börjar.

<3


Kommentarer
Postat av: annirene

haha jag såg din syster men inte din mamma för dom svängde in precis när jag gick ut där vid carlos :P men jag såg inte att det var dom först eftersom jag bara såg nathalie men sen när jag såg att det var henne så vinkade jag men vet inte om hon såg det :P

2009-04-21 @ 11:53:29
URL: http://annirener.blogg.se/
Postat av: Jaana

Hej gumman! Hoppas allt är bra med dig, sj mår man inte rikigt som man ska. Kan tyvärr inte komma te helgen pga att jag + familjen ska på begravning på lördag :(. Hoppas du inte blir sur, men du vet att det finns fler helger. Älskar dig gumman <3

2009-04-21 @ 12:52:06
URL: http://finskadamen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0