Tisdag

God kväll allihop.
Usch, nu är jag verkligen trött kan jag ju lova. Kanske dags att lägga sig snart om man ska orka upp imorrn, för imorrn är det skolan som gäller igen. Det blev ingen lugn kväll i söndags, det kan jag ju lova. Blev att dra på förfest på flora med Ina, sedan så stack vi ut på GM där det va studentfest. Det va riktigt kul måste jag säga, dock så kanske det blev lite för mycket för jag va helt död igår. Haha. Men så kan det ju vara ibland. Mamma och dom skrattar bara åt mig nu, för nu tycker dom att det är kul att jag börjar bli som dom. Haha. Men jag tycker inte att det är ett dugg kul. Inte dagen efter iallafall. Haha. Men så är det ju ibland. Jag hade det riktigt kul iallafall. Det va längesen som jag hade såhär kul kan jag ju säga. Så jag får tacka Ina och alla som va där. Ni gjorde min kväll och natt, tack så hemskt mycket. Och S, du får inte göra mig sådär förvånad. Haha. Det är verkligen inte snällt. Du kan ju varna mig nästa gång innan du bara kommer sådär. Haha, det där lät ju, och ni får tolka det hur ni vill, men jag skulle på toa, men helt plötsligt fick jag inte det. För där stod S helt plötsligt. Haha. Det va lite kul.
Och tack G för alla fina ord du sa. Jag blir glad av att höra att du tycker så bra om mig. Det gör mig riktigt glad faktiskt. Det är inte så ofta man får höra att man är en bra person, och jag är glad att du ser mig så. Med tanke på att du och jag inte pratar och umgås speciellt mycket längre. Det är lite tråkigt, men men. Det är väll sånt man får ta.

Igår kom iallafall E hit och åkte hem idag. Och jag har mest bara tagit det lugnt. Va ut och gick med Ina idag, och så gick vi ett varv runt eskiln. Det va riktigt skönt måste jag säga , och sen va man hungrig när man kom hem igen. Haha. Och sen fick jag för mig att göra om i garderoben och byrån, så hade alla kläder och allting i sängen. Nu är det dock lite bättre, lite väskor och sådär kvar bara men det går snabbt att få bort. Måste packa ihop det jag ska ha med till skolan också. Inte för att jag vet vad det är jag ska ha med mig, men ändå. Haha. Det blir nog bra det där. Haha. Imorrn blir det iallafall till att träna. Det va alldeles för längesen sist  nu. Och nu ska det verkligen bli ordning på det där.

Nej, nu ska jag gå och sova, så får vi se hur allt går. Haha

<3

Kommentarer
Postat av: INA :D

Tack för i söndags kväll gumman :) Super kul att du kunde följa med. Har verkligen saknat att umgås med dig! även tack för promenadon baby ;) måste ses snart igen, älskar diig <3

2009-04-15 @ 20:53:01
URL: http://martiinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0