Time to sleep soon..

Jag har vart duktig idag på eftermiddagen tycker jag. Gjorde klart naturgrejen, vilket tog typ 2 timmar för mig. Jag lovar, jag hatar verkligen natur, men nu har jag gjort det iallafall. Sedan försökte jag göra ett teoritest, men det gick åt helvete för jag kunde knappt koncentrera mig så fick bara 47 av 70 rätt. Sugit, för sist fick jag 52 rätt.
Martina kom över också en stund, vilket va mycket trevligt. Vi satt och pratade lite och sådär, och det kändes skönt. Nu har hon precis gått hem, så jag ska väll lägga mig om en liten stund. Ska ju upp tidigt imorrn eftersom att jag ska till Västerås. Ska vara där vid 8, så det blir tidigt. Hehe, men det går nog bra. Ska träffa min älskade pappa imorrn också. Och gud vad jag har saknat honom. Önskar verkligen att jag kunde träffa honom oftare. Det är ju så drygt att jag har så mycke arbeten. Men jag får väll ta med mig alla arbeten och åka över någon helg. Dom har nog förståelse för att jag måste plugga och ha mig. Det tror jag nog. Nej, min pappa älskar jag så enormt på den här jorden. Han är min klippa. Jag skulle aldrig klara mig utan honom. Han är min ängel. Det finns inte ord till att beskriva hur mycke jag älskar honom och hur mycket han betyder för mig. Nej, det finns verkligen inga ord till att beskriva. Det finns verkligen inget liv utan min pappa. Verkligen inte. Han finns alltid där när man vill det, och det är så himla skönt. Och han ställer alltid upp om man ber honom. Nej, som sagt, jag kan verkligen inte se ett liv utan honom. Han är mitt liv, jag skulle aldrig klara av att förloa honom. Jag skattar mig lycklig som har honom till min pappa. <3<3

Aja, nej.. Om man ska röjja upp lite här på mitt rum nu och sen krypa ner i sängen så att man kommer upp imorrn. Det kan ju behövas. Visserligen så kan jag väll sova i bilen, tror inte att Andreas blir sur för det. Haha. Det blir en hel del ärenden i Västerås imorrn så.

<3

Kommentarer
Postat av: Jaana

I miss you girl <3 :(

2009-04-23 @ 19:56:30
URL: http://finskadamen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0