Söndag

God morgon allihop.
Haha alla som känner mig vet att jag jämt somnar när jag kollar på film, men igår klarade jag av att kolla på nästan två hela filmer innan jag somnade. Haha. Visst är jag duktig *flört* ?. Idag tänkte jag att jag skulle kolla igenom så många filmer som möjligt, men samtidigt kolla igenom alla mina kläder som jag har, bränna ut lite musik och plugga. Tänkte om jag skulle måla en bild också, men det får vi se. Sedan någon dag så måste jag kolla igenom min dator och rensa bort det som inte behövs. Jag lovar att jag säkert har hur mycke onödigt som helst på datorn, men det är väll sånt som händer. Med tanke på hur mycke bilder och hur mycke musik jag har liksom. Sedan ska jag formatera om datorn också hade jag tänkt mig. Om det nu är formateringen? Iallafall det där som tar bort alla luckorna som finns mellan varje objekt på datorn. Jag kommer inte riktigt ihåg vad det heter, men jag kommer ihåg hur det ser ut och hur det går till. Jag gjorde det en enda gång på den förra datorn som jag hade, annars har jag aldrig gjort det. Lite sjukt kanske, men det är ju som det är. Haha, tänkte jag skulle kolla hur många filmer vi har hemma också, och vilka jag har sett och inte sett. Måste ju se alla filmer man har i huset iallafall minst en gång, tycker ni inte det ? Visserligen är jag jätte dålig på att kolla på filmer, men jag får väll bli bättre på det helt enkelt. Men det kanske är för att jag hellre gör massa saker där man flänger runt och grejer? Jag är inte mycket för att bara sitta hela tiden, även om man försöker vara duktig och göra det då man ska plugga och grejer. Nej, jag har verkligen svårt för det. Vet inte varför. Och alltid ska jag ha något att göra. I sommar ska jag fixa i förrådet igen har jag bestämt, men då hoppas jag på att vi har köpt hyllor och lådor så att man verkligen kan hålla ordning där. Och sen behöver vi verkligen kasta bort några av dom där garderoberna som står där inne. Man behöver ju faktiskt inte spara på all skit. Det är ju jätte många av dom där garderoberna som är riktigt usla, och dom behöver man ju faktiskt inte ha kvar. 
Nu har jag kommer på en idé! Om man slänger alla dom där garderoberna, och köper såna där "bokhyllor", då blir det mer plats,  och mycke mer ordning. Plus att man kan fixa en stång som man hänger upp jackor och sådant på, och en skohylla där man ställer upp skorna ! Shiet, ibland kan jag använda fantasin. Fast en skohylla behöver vi inte köpa, det kan jag bygga ihop med allt trä som vi har hemma. Hehe. Yees ! Nu jäklar ska det bli ordning och reda på allting. Just nu har jag många bollar i luften känns det som. Haha. Men så kan det va ibland.
Nu ska jag försöka vara duktig och gå upp och äta lite frukost.

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0