Söndag

God förmiddag allihop. Måste säga att jag är riktigt seg just nu, vilket känns ganska drygt för jag har en hel del att fixa idag. Jag har lovat att fixa musik på min mammas ipod, sedan måste jag plugga, och hjälpa AnnIrene att packa ihop grejer. Lovade det igår när vi va ut. Och jag säger en sak, kommer aldrig gå ut här i Fagersta igen, det är ju helt jäkla dött.
Och sen måste jag dra ner på det här med att följa med alla kompisar ut, det funkar inte längre. För det första räcker inte min ekonomi till det, och min kropp blir helt förstörd. Plus att killkompisar alltid följer med mig hem, och det ser ju inte bra ut. Även om jag vet att det bara är kompisar så vet ju inte alla andra det. Så ah, måste ta tag i det där alltså. Nu jäklar, efter nästa helg blir det ändring på det här. Det lovar jag. Och det ska jag hålla också. Nu måste jag verkligen få rätsida på livet här, riktigt ordentligt. Nu ska jag verklligen fixa det här.

Förresten så har jag fått ett jobb också. På Open Sun. Även om det bara är städning så är det ändå ett jobb. Men han ville ha två stycken som städar, så jag lovade att kolla med en kompis..

Nej, nu ska jag ta mig tusan duscha och fixa. Känner mig jätte äcklig just nu ..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0