Skön kväll nu..

Jisses, nu har jag verkligen haft fullt upp hela dagen, och jag har bestämt mig för att faktiskt inte plugga nu. Jag tänker göra det imorrn istället, har ju ändå sovmorgon imorrn, så tar det då. Jag kommer ju iallafall vakna tidigt som vanligt. Vilket är ganska drygt ibland, men man får saker gjort iallafall istället för att man ska dra ut på det, och det är ju bra.

Iallafall så va jag duktig och tränade nu ett tag, så jag tänkte duscha av mig snabbt, och sedan gå upp till mamma och dom och mysa framför tvn. Tror jag iallafall. Om jag inte ska skumma igenom i teoriboken igen och testa på om jag klarar alla frågorna. Det kan ju behövas det också.

Och nu är det såhär, att istället för att åka på minilumpen nästa helg så blir det att ta tåget hem till min kära far för att spendera helgen där med dom och massor med bilkörning. Nu ska jag visa mig duktig och köra massa bil med min kära far. Haha. Jag kommer typ krascha hela bilen, det kan jag nästan lova. Haha. Och så ska jag boka tid för riskettan också. Den måste ju också göras, och sen en körlektion också ska jag fixa. Haha, kommer ju skita ner mig när jag ska köra med en körlärare. Haha. Usch vad jag kommer vara nervös tror jag. Fast det kommer jag ju i och för sig vara med pappa också. Eller? Äh, jag klarar det här. Det är väll inget att vara nervös över. Nu gäller det att ta tag i allting, och allting känns faktiskt lättare igen om jag ska vara ärlig. Känns som att jag fått tag på mitt liv en del nu, och det känns skönt. Haha får se också om jag klarar hela den här veckan utan godis. Haha. Har inte ätit godis idag eller igår, fast igår ville jag. Haha. Men jag gick upp och tog ett äpple istället. Haha.

Men nej, nu ska jag inte sitta här och skriva massa skit som vanligt. Haha. Det måste jag också ändra på. Jag måste bli bättre med bloggen, fixa till den och kanske inte skriva så mycke skit jämt. Haha. Det behöver ju inte vara världens längsta inlägg varje gång, det blir bara drygt att läsa ju. Och så ska jag bli roligare med att lägga till en bild tillsammans med inlägg och sådär. Det är jag också väldigt dålig på. Och har kommit på nu också att jag är väldigt dålig på att använda mina glasögon också. Haha. Men det är för att man glömmer bort att sätta på sig dom hela tiden vid datorn och sådär. Haha..

Men nej, får se om jag skriver med ikväll eller inte, annars säger jag..

God natt bloggen så hörs vi imorrn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0