Sjukt trött

det måste jag verkligen säga att jag är. Såhär trött på kvällarna som man är, så vet jag inte när jag vart sist. Assa, jag vet att jag ofta har vart det, men på senare tid så är jag mycke piggare på kvällen. Förutom dom här några sista dagarna, då har jag vart gristrött på kvällen. Men men, så kan det vara. Haha. Det är inte alltid lätt, eller vad säger ni?

Imorrn så ville Zandra att jag skulle komma ner till Västerås så att vi kunde gå och kolla på kläder till bröllopet, men jag kom ju på att jag slutar 10 över 4. Det är ju inte så bra, för då tar jag ju 5 tåget och då är jag framme vid 6. Då blir det jätte stressigt eftersom att affärerna stänger klockan 7, och det är ju inte så kul. Men ska försöka få tag på henne på nått sätt och kolla om vi kanske kan ta det på torsdag eller något när jag ändå ska ner till Västerås då. Det ska nog lösa sig på något sätt.

Det känns som att min pappa är lite besviken på mig, och det känns inge bra. Han hade tydligen tutat på mig här för någon dag sedan när han åkte på riksvägen här i Fagersta, men det hörde ju inte jag eftersom att jag gick och lyssnade på musik. Det gör jag ju alltid när jag går hem från skolan, om jag inte går med någon kompis eller så. Och sedan hade han ringt två gånger också, men det hörde jag ju inte heller. Så jag känner mig jätte elak. Och idag när jag fick sms av honom så skrev han att han hade tutat och ringt, men att jag bara kollade ner, och efter den meningen stod det *suck*. Det va inte så kul kan jag ju säga. Så det känns som att min pappa är lite besviken på mig, och det känns verkligen inte kul att känna så. Får ta och kolla när han slutar på torsdag så att jag kan åka förbi och säga hej till honom och sådär, och ge honom lite pengar.  Och sen får väll jag också pengar, det där underhållet som ska gå till mitt körkort. Hehe.

Skönt att få börja jobba lite sen också så att man får lite extra pengar att lägga undan till körkort eller så. Det ska bli riktigt skönt kan jag lova. Sen får vi hoppas på att det blir av med det där i Stockholm också, för då får jag pengar där också. Jag hoppas verkligen. Det är inge kul att vara beroende av pengar, men det är ju så det är nuförtiden tyvärr.

Och AnnIrene, jag vet inte om man ska säga tack eller vad man ska säga till kommentaren, men jag säger tack iallafall. Jag tackar för att du tycker jag är fin ändå, fast att jag har gått ner i vikt vet jag inte om man säger tack till eller vad man säger till det. Haha. Men du vet hur jag menar iallafall hoppas jag. Du brukar ju kunna förstå hur jag menar. Jag är glad att jag har dig min lilla klippa . *ler*. Får hoppas på att det blir en resa i sommar, eller vad säger du?

Nu är det nog dags att börja bädda upp sängen och borsta tänderna. Ska ju upp till skolan imorrn. Men frågan är om man börjar tidigt eller om man börjar sent? Jag har ingen aning, för jag vet inte om vi har estet eller inte..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0