Sådan smärta !

Jag tror ärligt inte att jag har känt den här smärtan någon gång. Eller jo, en värre smärta en gång tidigare, men inte efter det på länge kan jag ju säga. Och det smärtar fortfarande fast att jag tagit tablett, och det är ganska jobbigt kan jag ju lova. Jag hoppas verkligen att det känns bättre till imorrn, för annars tänker inte jag gå till skolan. Lillsyrran råkade få stolen pang rakt på min tå, och det gjorde ont kan jag ju verkligen lova. Det va ju inte meningen , så jag va ju inte sur på henne. Men hon såg helt förskräckt ut, fast det kan jag ju förstå när jag skrek rakt ut som jag gjorde och började gråta. Men men, får som sagt hoppas på att det gått över till imorrn. För imorrn är det blodprov som gäller igen, och jag hoppas innerligt att det kommer blod den här gången också. Det gör ju så jävla ont när dom ska ta blodprov på mig, och sen kommer det typ aldrig blod. Dom säger att det är för att jag spänner mig så mycke och för att jag har så små och smala blodkärl. Men jag försöker ju slappna av så mycke jag kan, men inte så lätt då det gör så himla ont. Men imorrn ska jag iallafall försöka igen .. Eller inte jag, men dom. Och AnnIrene ska få följa med mig som vanligt. Haha.

Nej, jag funderar på om jag kanske ska fixa lite här och sen lägga mig och läsa lite i teoriboken. Kan ju behövas om jag ska klara kursen och sen få körkort.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0