Riktigt slut !

Det måste jag verkligen säga att jag är. Haha. Först va vi ju i skolan, sen när jag va vid pappa och pratade lite med honom så ringde telefonen. Och det va inte vem som helst, utan Tommy, min och AnnIrenes arbetsgivare eller vad man ska kalla honom för. Han ville kolla med mig om jag kunde komma och jobba redan idag, och självklart kunde jag det. Så jag skickade ett sms till AnnIrene om att Tommy hade ringt och att vi skulle börja jobba redan idag. Så det blev jätte bra, men det va väldigt varmt där inne kan jag lova. Haha. Men det gick ganska bra tyckte jag. Vet inte vad AnnIrene tyckte, men jag tror hon också tyckte det gick bra. Fick massa nycklad idag också, som jag ska hålla reda på. Haha. AnnIrene har bara en nyckel att hålla reda på. Haha. Skönt för henne. Men så blir det när man säger att man kan sköta alla maskiner och pengar. Haha. Men det går nog bra, det gäller ju bara att få en rutin på det hela. Hehe. Så det går nog ganska smort, fast nästa vecka på helgen så får hon lov att sköta allting själv, för då ska jag över till Västerås och vara där hela helgen. Men jag ställer ju upp och sköter det dom dagar som hon inte kan också. Så det där löser vi ju alltid på bästa möjliga sätt så att det alltid blir städat och sådär.

Men ah, så nu har man nästan precis kommit hem. Solade lite direkt efter att vi blivit klara med jobbet, och så har jag ätit. Nu tar jag det bara lilla lugna, innan jag ska sätta igång med pluggningen och träningen.

Höres <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0