Onsdag morgon...

.. och jag har redan fått magont. Det är så himla drygt. Först hade jag inte ett dugg ont, men när jag va uppe och skulle fixa frukosten så drack jag lite juice, och det va då det kom. Fy fan säger jag bara. Det kändes som hela allting skulle gå sönder. Först kände jag att det började smärta vid vänster bröstmuskel, sen började det smärta i mellangärdet, och nu har jag ont hela tiden. Det är inte kul, så vi får se hur länge jag klarar av att vara i skolan.. Jag tror det får bli att jag bara går på teorin och sen går jag hem. Om det inte har släppt till dess vill säga. Annars får jag väll gå hem och lägga mig och ta det lugnt. 

AJ AJ , det släpper inte ! Vad är det som är fel? Jag fick såhär i lördags också när vi va på krogen. Det är inte kul! Man vill ju vara frisk som en nötkärna hela tiden, även om det inte går. Men att ha ont i magen och mellangärdet är nog bland det värsta som finns.

Jag får iallafall tacka för en bra kväll igår. Blev borta längre än vad jag tänkt mig, så blev ingen träning med Martina, inget prat med Martina och inge pluggning.. Om jag orkar så får jag ta tag i pluggningen riktigt ordentligt idag. Eller ah, spelar egentligen ingen roll om jag orkar eller inte, jag får lov att göra det iallafall. Men ja, som sagt. Får tacka för en trevlig kväll med A och hans bror D. Det va riktigt trevligt. Skrattade en del iallafall, och dom retade sig på att jag sa "huh" hela tiden. Haha. Men när jag inte hör så säger ju jag så, istället för "Va". Haha. A varnade mig för att säga så igen för då skulle jag få en sked i huvudet. Haha. Inte för att jag fick det men, och jag råkade säga det typ hela tiden. Haha. Men men, så kan det va.

Justja ! Sen måste jag fylla på telefonen. Får väll lov att låna pengar från körkortspengarna, och lägga tillbaka sen när jag får studiebidraget. Nu vill jag börja jobba ! Behöver pengar och det ena och det andra. Nu är jag trött på att vara fattig hela tiden. Men ah, jag får ju börja jobba snart, men ändå liksom. Orkar inte vänta. Det blir jag och en kompis som ska jobba tillsammans. Eller tillsammans och tillsammans, vi ska dela upp arbetet på något sätt. Men det får vi ju ta då. Segt, nu måste jag snart gå till skolan. Hoppas jag får hem papper på att jag får börja köra nu också. Vill ut på vägarna.

Men nej , nu måste jag borsta tänderna och gå möta AnnIrene, sedan gå till skolan...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0